Tabung Kebajikan

Tuesday 9 September 2014

Dalam Dunia fantasy aku

September 2014

Aku terusha balik WCM tahun 2010 punya kat intenet, mcm nak tgk...tp taknak la takut bazir masa...tp last2 nafsu korea aku dtg n aku tertengokla random episod WGM Khuntoria..Nickhun 2PM dan victoria fx. mmg best gile so aku layan terus smpi abis.....

resultnya....abis masa aku 3 hari layan mak nenek merapu ni dri episode 7 (mcm tu) smpi 50++.. ruginyaa...demi masa...

pas abis tu aku search kat tenet lihat WGM couple mana paling dpt rating banyak. Aku saje search sebab masa aku tgk Khuntoria tu mmg best sgt, aku rasa duk dlm dunia fantasy...Too good to be true org putih cakap.... Tgk2 Khuntoria tu hanya dpt 600+ je (no 2), ada lagi best iaitu couple YongSeo dgn 1000+ rating (highest). Perh, biar betul, takkan la ada lagi yang menarik selepas Khuntoria???....jiwa aku bergelodak nak tgk ni...nak layan Yongseo ke nak wat slide??...haddddtoiii... byk ni...mana 1 nak pilih..takpela...aku layan kejab je la Yongseo ni...pastu nnti aku renti la sekejab2 buat slide.

Resultnya....abis masa aku 3 hari layan YongSeo pulakkk...kali ni aku tgk siap ulang 2 kali pulak episode2 yang feeling tu...perhhh...mmg bhaya tul sapa yang tgk ni...dia akan masuk dlm 1 dunia yang lain.

Yang aku perasan, culture korea ni suka perhatikan reaksi hati seseorang...mereka boleh dikatakan expert utk tahu hati org lain...korang mmg takleh tipu mereka....which tu yang sgt terkesan kat aku...mmg byk beza ngan org Malaysia...kita kurang ambil detail pasal perasaan n reaksi perasaan.

Kesimpulan yg aku nak ckp, jgn bagi wife tgk korea....mmg nnti dorang akan feeling lebih,,,so hanya laki2 yang tengok korea je yang leh paham jiwa fans korea ni...hohoho...I love my wife..

No comments:

Post a Comment