Tabung Kebajikan

Sunday 2 October 2011

Gadget box atas rak tv

nilah design kedua aku yang agak lama utk disiapkan..takes about 2 weeks with 2 fully utilised days..haha..

mini aku tgk aku mcm takda harapan je mampu siapkan bende ni..namun dia tetap bagi aku rangsangan smbil beristighfar "astaghrifullah" byk X..example: "Astagfirullah..abggg...nnti kemas balik erkh!!" dan sebagainya..

nama macam best kan"gadget box tu"..sbb aku tak tahu ape nak bubuh nama bende ni..yg penting ada manfaat kira ok dah tu..

Custom made gadget box ni mmg dah lama dalm kepala otak aku...cume kali ni peluahan di atas paper lebih menarik dari model pertama aku...lukisan bertambah > 1 tp tak bagi ape2 meaning pun..haha.. saksikanlahhhhh..alamakkk..takde dlm hp la gambanye..nnti aku upload len..


30% completed
90% completed
99% completed.
aku rase nak kene touch up sikit ngan varnis..tp mcm dah pakai ni payah la pulak nak alter balik..bubuh sajalah..asalkan bagi manfaat kat aku sudah...tp ada last statement dr mini aku yang aku takleh tahan..mungkin statement ni jugak yang buat aku taknak 100% completekan mamat ni...

"aaaaa...dah siap tu nnti letak barang merata-rata jugak.." hahahaha..ending of story.



1 comment:

  1. "aaaaa...dah siap tu nnti letak barang merata-rata jugak.." i like that statement lah sayang!

    ReplyDelete