Tabung Kebajikan

Thursday 6 October 2011

Investment on Trust Unit ( Unit Kepercayaan)

Tahun 2007 / 2008, masa aku bujang,  aku ade join satu unit trust ataupun boleh dikenali jugak sbgai unit kepercayaan..aku join RM1000 je pun..nak join bukan saja nak kene percya pada agent, unit trust and syarikat je..tp nak kene percyakan org2 yang tersayang jugakk..esp bakal mini...haddddtoiiii...selepas aku menabung or tak menabung mana pun ke dalam unit trust...aku kembali yakin dgn kewangan aku utk berkahwin...nota ni aku simpan dari bakal mini aku masa tu..menunjukkan dia jugak suka aku menabung dlm unit trust ni...dah lama aku simpan nota ni..takut ilang, so aku abadikan dlm blog..huhu...

picture taken on August 2011

nota ataupun blackmail dari bakal mini tahun tersebut...yang RM 1000 tu aku simpan kt dlm trust. haha

No comments:

Post a Comment